In Polish....somtimes in Greek.....by Polish woman , who lives in Greece

niedziela, 20 kwietnia 2014

Czego on nie lubi gdy ona to robi ?

                                                                            Zgadnijcie !

                                      Ona ( czyli ja we wlasnej osobie ) robie to tak.




A on (czyli On  ) robi to tak.
Czy widac o co mu chodzi ? Czy ma racje ? Bo ona ( ja ) ,swietnie sie tym bawi i nie ma zamiaru nic zmieniac.

                                             Olej na plotnie, chyba 50x60


7 komentarzy:

Iwona pisze...

Agni, wiersz który mi napisałaś jest piękny ... dziękuję
To z trawa nie bardzo rozumiem ... starość :-) coraz gorzej czaje o tej porze..
A w Twojej róży jest dla mnie coś Wielkanocnego ... i to niebo ... bardzo lubię Twoje nieba
Uściski i mokrego jutro!

BasiaW pisze...

Ja twierdzę, że Ona wsadza kwiaty na trawniku i robi nowe klombiki, On tego nie lubi, bo źle mu kosić trawę.On lubi pusty trawnik, a ona kocha kwiaty i cóż poradzi!

Obraz romantyczny, piękne zestawienie...

MariaPar pisze...

Miłego świętowania :-)
Uściski

grazyna pisze...

Agnieszko!!! usmialam sie zdrowo...ja robie to samo, koszac trawe omijam kepki kwiatow polnych..a jakze , sa takie ladne...ale musze przyznac, ze moj maz tez tak zaczal robic...nie ma tylko szacunku do kamieni, ktore ja tez zostawiam, bo uwazam je za bardzo malownicze...od czasu do czasu On zabiera sie do ich rozbijania jakimis strasznymi mlotami...na cale szczescie jest ich bardzo duzo i nie wszystkie ulagaja sile.sciskam Cie serdecznie

Kajka pisze...

Ja mogłabym wogóle nie kosic i mój również ale z zupełnie różnych przyczyn, hihi.
Jak się już dobierze to tak jak Twój-niestety.
Spokoju i jeszcze raz miłości
Dziękuję

barbaratoja pisze...

Zawsze proszę panów ścinających trawę i kwiatki pod moim oknem, by troszkę mi zostawili . to nic,że to koniczyna lub mlecze... Piękne są !

Andrea pisze...

Oh i love those very red flowers against a trully green background, striking. It is so nice to have that climate, you can lie on the ground or sit long enough to appreciate the landscape. Here at 36C going up, it hurts much to be under the sun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...